Oglaševanje

V Sloveniji ima 64% gospodinjstev dostop do interneta, od tega jih ima več kot polovica (56%) dostop do širokopasovne povezave, torej doživljajo splet brez večjih zakasnitev, lahko bi tudi rekli "v realnem času". Ti uporabniki se vedno bolj pogosto odločajo za nakupe na spletu in so dosledni za oglaševanje artiklov, ki so zanimivi zanje.

Spletno oglaševanje je postalo pomembna komponenta poslovanja. To je edini tip oglaševanja, kjer agencije ne prodajajo le "odloženo konverzijo", kot adut oglaševalske kampanje, ampak lahko postrežejo s konkretnimi podatki o uspešnosti posamezne akcije (ROI - Return Of Investment). Torej pri določeni akciji kot oglaševalci razpolagate ne samo s podatki o stroških akcije, ampak s podatki o uspehu v skoraj realnem času (podatki o izvedenih prikazih in klikih nanje). S temi podatki lahko oglaševalec že med samim potekom akcije ugotovi njen uspeh in se tudi odloči za spremembo določenega parametra le-te.

Internet je v Sloveniji najbolj "konzumiran" medij. Le TV je v večernih urah gledana več kot internet, vendar se to globalno spreminja. Mnogi si ne zamišljajo življenja brez Interneta, TV pa ne bi toliko pogrešali. Odgovor na to je tudi vedno večji delež oglaševalskega kolača, ki pripada internetu (primer, v Veliki Britaniji se na spletu proda več oglaševanja kot na TV).
 


 

Spletno oglaševanje omogoča zelo natančno ciljanje željene publike. Pri klasičnem (Radio, TV, plakati, tisk) ne moremo izbrati ciljne publike, dobimo le podatek o deležu naše ciljne publike na določenem mediju, zakupiti pa moramo celoten oglasni prostor, če želimo da tudi ta publika vidi naš oglas. Na spletu se plača le tisto, kar se naroči, ne pa ostalega balasta. Potemtakem hitro ugotovimo, da je spletno oglaševanje vedno ceneje od klasičnega.

Podpalmo.si je spletni medij z dobro ciljano tržno nišo. Pokriva populacijo v statistični regiji Obala-Kras starosti med 20 in 55 let, oba spola v približno enakih deležih.

Tipi oglasov
Oglaševalske akcije prilagodimo vašim željam oziroma produktu, ki ga želite promovirati pri nas. 

Tip oglasa Formati
Spletne pasice
  • 728x90 pik
  • 300x250 pik
PR vsebina
  • PR novica
  • Poudarjena prireditev
Druga oglasna vsebina
  • Oglasna prekinitev
  • Plavajoči oglas


Kontakti
Marketinški oddelek je dosegljiv po elektronski pošti. V svojem sporočilu ne pozabite navesti vaših kontaktnih podatkov (telefona), da vas bomo lahko v čimkrajšem času kontaktirali.

T:  +386-590-77310
M: +386-40-438860
E: marketing@podpalmo.si


V Kopru, 28. oktobra 2009, Plan Plus, d.o.o




Prometno informacijski center
Prometno poročilo, torek 15.september 2015 ob 22:58

Zapora ceste: - Na primorski avtocesti bo med Logatcem in Uncem do predvidoma 12. novembra promet v obe smeri urejen po dveh zoženih pasovih.


Današnje prireditve

Klikni za novico